Értékesítést támogató CRM alapfolyamatok és területek:

  • potenciális ügyfelek, meglévő ügyfelek és kapcsolattartók kezelése,
  • ügyfél információ megosztás és ügyféltörténet kezelés,
  • potenciális üzleti lehetőség (lead) generálás telefonon, weben és személyesen,
  • az ügyfelekkel folytatott kommunikáció sztenderdizálása és leegyszerűsítése,
  • telefonos értékesítési csatorna specialitásai (párbeszéd-forgatókönyvek, CTI stb.),
  • potenciális üzleti lehetőségek nyomon követése (follow up-ja),
  • üzleti lehetőség kezelés,
  • versenytárs információ gyűjtés és kezelés,
  • termékinformáció kezelés,
  • ajánlat és szerződés kezelés,
  • CRM előrejelzés,
  • értékesítéshez szükséges egyéb belső információ megosztás,
  • jutalékszisztémák működtetése,
  • a fentiek elérése mobil eszközökön és a levelező rendszerekkel szinkronban
  • a fentiek minőségbiztosítása, monitorozása és elemzése.