Ügyfélkiszolgálást támogató CRM alapfolyamatok és területek:

  • potenciális ügyfelek, ügyfelek és kapcsolattartók kezelése,
  • ügyfél információ megosztás és ügyféltörténet kezelés,
  • bejövő általános és ügyfél specifikus érdeklődések kezelése,
  • ügyek kezelése,
  • ügyfélszolgálati folyamatok vezérlése,
  • szerződések kezelése,
  • szolgáltatási szint megállapodások (SLA-k) kezelése,
  • ügyfélszolgálati tudásbázis kezelése,
  • call center ügyfélszolgálati csatorna speciális igényeinek támogatása,
  • internet ügyfélszolgálati csatorna teljeskörű kiszolgálása,
  • közösségi hálózatok monitorozása és kezelése,
  • az ügyfelekkel folytatott párbeszédek sztenderdizálása és leegyszerűsítése,
  • a fentiek minőségbiztosítása, monitorozásai és elemzése.