Projektjeinken egyrészt a világszerte általában használt Waterfall módszertan leegyszerűsített változatát alkalmazzuk, másrészt a szoftvert is érintő projektjeinkhez kaialakítottunk egy speciális bevezetési módszertant (Evolúciós CRM konzultációs módszertan).

Evolúciós CRM tanácsadási módszertan
Lényege, hogy gyors alapbevezetés után a rendszert a felhasználókkal együttműködve, egy hosszabb időszakban folyamatosan változtatva alakítjuk végleges formájára. Ezzel felgyorsítjuk a megtérülést, növeljük a rendszer felhasználók általi elfogadását és be tudjuk építeni azt az üzleti tudást, amit csak a rendszer éles használata képes leszállítani.

Waterfall módszertan
A módszertan három fő fázisa a tervezés, megvalósítás és éles elindítás (go-live). Az első és utolsó fázis jellemzően nagy üzleti hangsúlyú és intenzív ügyfél oldali részvételt igényel, a középső többnyire szoftver, vagy részletes folyamattervezési munka. Minden fázis végét jól definiált mérfölkőmérföldkő jelenti, amelynek elfogadása a továbbhaladás feltétele.