A CRM projektek speciálisak, mert olyan területen igyekeznek folyamatokat sztenderdizálni, ahol ez nem feltétlen megszokott és ahol nagyon gyakran magasan kvalifikált, önálló emberek dolgoznak. Emiatt a CRM projektek sikere nagymértékben múlik a változásmenedzsmenten és a projekt minőségén. Tapasztalatunk szerint az alábbiak a siker legfontosabb tényezői:

  • A felsővezetői elkötelezettség és közvetlen részvétel a projektben,
  • a cél pontos megfogalmazása és egyértelmű, folyamatos kommunikációja,
  • a felhasználói kör folyamatos részvétele és tájékoztatása,
  • a projekt team megfelelő kialakítása,
  • a szükséges folyamatok megfelelő kialakítása, priorizálása,
  • a szoftver megoldás tervezése,
  • az informatikai megoldás egyszerű használhatósága,
  • az oktatás minősége és módszere.

Amennyiben a fentiekről szeretne többet tudni kérjük regisztráljon és megosztunk Önnel néhány erre vonatkozó dokumentumot.

További információk kérése a CRM projektek sikertényezőiről itt.