További területeken elérhető, számszerüsíthető üzleti előnyök:

  • az alkalmazotti együttműködés (infromáció megosztás) javulása,
  • a partner megtartás javulása,
  • az indirekt (partnerek által kezelt ügyfelek) ügyfél megtartás javulása,
  • a partner oktatás költségeinek csökkenése,
  • bevétel növelés kifinomultabb jutalékszámítási szabályrendszerek működtetésével,
  • a jutalék elszámolással kapcsolatos hibák (túlfizetések) csökkenése,
  • a jutalékszámítással kapcsolatos reklamációk csökkenése,
  • a kimenő és bejövő hívásidők csökkenése,
  • növekvő ügyfélmegtartás ügyfélhűség programok működtetésével,
  • csökkenő diszkontok ügyfélhűség programok működtetésével párhuzamosan,
  • csökkenő utazási idők mobil eszközök által támogatott munkavégzéssel.